פורסם ב: מוזיאון המדע ירושלים (http://www.mada.org.il)
פרויקט ENGINEER - דוגמה לגשר בין חינוך פורמאלי לבלתי פורמאלי
מספר הדף הנוכחי:
12614
השיח על הקשר שבין החינוך הפורמאלי לחינוך הבלתי פורמאלי מתקיים בקהילת החינוך המדעי זה שנים רבות. לאחרונה התרבו הניסיונות לאתר את נקודות הממשק ביניהם. אחת מהפעולות לגשר בין השניים היא תכנון משותף של יחידות הוראה-למידה שהן פרי פיתוח של מורים ואנשי חינוך מדעי במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית ואשר מזמנות למידה בתוך בית הספר ומחוצה לו, למשל בסביבה מוזאלית.
קובץ מצורף:
מקור:קריאת ביניים - ביטאון למורי מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים
תגיות:
נוצר בתאריך:
21/04/13
עודכן בתאריך:
21/04/13
תגיות לתוכן זה:
Source URL: http://www.mada.org.il/node/2614
Links:
[1] http://www.mada.org.il//node/2614
[2] http://www.mada.org.il/sites/default/files/library/kriat-beinayim-march-20130maya-halevi-engineer.pdf
[3] http://www.mada.org.il/category/%D7%AA%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%94/engineer
[4] http://www.mada.org.il/category/%D7%AA%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%90%D7%95%D7%9F