השיח על הקשר שבין החינוך הפורמאלי לחינוך הבלתי פורמאלי מתקיים בקהילת החינוך המדעי זה שנים רבות. לאחרונה התרבו הניסיונות לאתר את נקודות הממשק ביניהם. אחת מהפעולות לגשר בין השניים היא תכנון משותף של יחידות הוראה-למידה שהן פרי פיתוח של מורים ואנשי חינוך מדעי במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית ואשר מזמנות למידה בתוך בית הספר ומחוצה לו, למשל בסביבה מוזאלית.
מקור:קריאת ביניים - ביטאון למורי מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים
תגיות:
נוצר בתאריך:
21/04/13
עודכן בתאריך:
21/04/13